Συχνές Ερωτήσεις

Αυτές είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις σας!

Αν δεν σας καλύψουμε σε αυτό που αναζητάτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο info@simvolo.gr

Πως μπορώ να δημιουργήσω προσωπικο λογαριασμο για τις αγορες μου;

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή επιλέγοντας ΕΓΓΡΑΦΗ στο πάνω δεξί μέρος της σελίδας και στη συνέχεια πατώντας ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ να οδηγηθείτε στη φόρμα συμπλήρωσης των απαραίτητων στοιχείων.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, μπορείτε να διαχειρίζεστε το προφίλ του λογαριασμού σας (προσωπικά στοιχεία, συνδρομή στο Newsletter, ιστορικό παραγγελιών, εκπτωτικά κουπόνια) επιλέγοντας Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ στο ίδιο μέρος της σελίδας όπου πριν βρισκόταν η επιλογή ΕΓΓΡΑΦΗ.
Σε περίπτωση που δεν σας εμφανίζεται αυτή η επιλογή, θα πρέπει πρώτα να κάνετε είσοδο στο λογαριασμό σας με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την εγγραφή.

Μπορω να αλλαξω τα προσωπικα μου στοιχεια και τον κωδικο προσβασης;

Φυσικά! Όλα τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα μπορούν να αλλάξουν από το πεδίο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ.
Στην ίδια σελίδα μπορείτε επίσης να δείτε και το ιστορικό των παραγγελιών σας, τα εκπτωτικά κουπόνια που έχετε λάβει, καθώς επίσης και να διαχειριστείτε τη συνδρομή σας στο newsletter.

Ξεχασα τον κωδικο προσβασης, τι κανω;

Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης, επιλέξτε το πεδίο ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ στη φόρμα εισόδου και συμπληρώστε τη διεύθυνση του e-mail σας στο αντίστοιχο πεδίο.
Στη συνέχεια πατήστε τον ειδικό σύνδεσμο που θα σταλεί στο e-mail σας και συμπληρώστε τον καινούριο κωδικό πρόσβασης που επιθυμείτε.

Ποσο ασφαλη ειναι τα προσωπικα μου δεδομενα;

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του simvolo.gr και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για τα νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης κλπ.).

Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου simvolo.gr, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.
Η Εταιρεία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των χρηστών της ιστοσελίδας και των συναλλαγών, εκτός αν υπάρχει έγγραφη εξουσιοδότηση από αυτούς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών, όποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο. Ο χρήστης μπορεί να ζητήσει οποτεδήποτε όσα στοιχεία τηρούνται για τον ίδιο, καθώς επίσης και τη διόρθωσή τους, σε περίπτωση που τεκμηριώνεται η ύπαρξη λάθους.

Μπορω να επιλεξω εγω τον τροπο πληρωμης;

Είναι δική σας η επιλογή. Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής: Αντικαταβολή (μετρητά κατά την παράδοση), Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και Πιστωτική Κάρτα

Υπαρχει καποιο επιπλεον κοστος στην παραγγελια μου, εκτος απο το κοστος των προϊοντων;

Τα έξοδα αποστολής, τα οποία όμως είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα αν οι αγορές σας υπερβούν το ποσό των 60€ ανά παραγγελία.

Με ποιον τροπο γινονται οι αποστολες των παραγγελιων;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική.

Σε ποσο χρονο θα παραλαβω την παραγγελια μου;

Οι παραγγελίες σας στο simvolo.gr ολοκληρώνονται και αποστέλλονται το ταχύτερο δυνατό. Ανάλογα με τη διεύθυνση παράδοσης ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 3 έως 6 εργάσιμες.

Γιατι δεν στελνετε παραγγελιες σε αλλα κρατη;

Δυστυχώς το κόστος αποστολής είναι πολύ υψηλό. Παρόλα αυτά αν το επιθυμείτε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με e-mail στο info@simvolo.gr

Μπορω να περασω να παραλαβω την παραγγελια μου και απο την εδρα σας;

Αν διαμένετε στο νησί της Σύρου ή σύντομα το επισκεφθείτε θα είναι χαρά μας να σας γνωρίσουμε και να μας γνωρίσετε προσωπικά.

Μπορω να επιστρεψω καποιο προϊον;

Το simvolo.gr δέχεται την επιστροφή προϊόντων ή και ολόκληρης της παραγγελίας εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Αναζητείστε περαιτέρω πληροφορίες στους όρους χρήσης.

Μπορω να ακυρωσω ή να αλλαξω την παραγγελια μου;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας, μπορείτε να καλέσετε στο 22810 85658 (καθημερινές 9.00 – 14.00) ή με e-mail στο sales@simvolo.gr αναφέροντας τα στοιχεία σας και τον κωδικό της παραγγελίας σας.